nedelja, 28. oktober 2012

Neskoncna obala okolice Natala

Zadnji del potovanja je bolj umirjen in sparoven. Glavna aktivnost je podaljsevanje poletja, ki ga je po zadnjih informacijah v Sloveniji ze zmanjkalo. Mineva peti dan v Pipi, letoviscu v okolici Natala. Ne vlada ravno turisticna mrzlica. V podstresni sobici z balkonom sem edina stanovalka. Ce potujes sam, je zasebnost pravi luksuz, zato z najvecjim zadovoljstvom uzivam v tihih jutranjih kavicah ter vecerih s knjigo v roki.  Ker se ne glede na poletno atmosfero stemni ze ob sestih popoldne, se drzim nacela: Carpe Diem! :) Zjutraj zgodaj vstanem, pozajtrkujem, pripravim malico in se odpravim na plazo. Vsak dan na drugo, seveda, okolica jih skriva ogromno.
Carpe Diem! // Izkoristi dan!


Na koncu plaze Amor je plapolala brazilska zastava, kar je pomenilo, da se tam nekdo nahaja. Ker ob prihodu tja nisem opazila zive duse, sem pogrnila brisaco poleg lesenih skulptur in odsluzenih surfov. Ravno sem zacela novo poglavje v knjigi, ko sem zaslisala zvizg. Po mesecu dni sem ze navajena, da Brazilci na ta nacin opozorijo nase, te poklicejo ali pozdravijo. Iz gostega grmicevja se je prikazal Aché in mi prinesel rozico. :) Izkazalo se je, da ima na zarascenem pobocju skrito "moderno robinzonsko domovanje", v katerem sta mi s prijateljico pripravila odlicno kosilo: zelenjavni kuskus s posebnimi zacimbami. V njuni druzbi sem na plazi ostala vse dokler ni nastopila oseka. V imitaciji portugalscine sem zdaj ze pravi ekspert in niti nisem tako dolgocasen sogovornik. :) Lahko naprimer nastejem barve nase in brazilske zastave; omenim, da so ceri nevarne za surferje; odgovorim, da so v nasi drzavi sami belci; in prosim, naj mi skozi usesne luknjice napeljeta rozice, tako kot sta to napravila sebi :) Medtem smo uspeli zdreti pet kokosovih orehov: posrkali smo kokosovo vodo in z nozem postrgali mocnat del. Pet ur lezernega druzenja in dremanja v senci palm je minilo kot bi mignil.



Aché "na strazi"
Oseka: čas za zahvalo in slovo



Eno dopoldne sem prezivela na plazi Madeiro, na katero se pride skozi ekoloski park. V njem deluje organizacija TAMAR, ki bo v novembru zacela z akcijo resevanja morskih zelv. Srecala sem se z vodjo prostovoljcev, ki mi je predstavil njihovo delo in posredoval kontakt, ki ga lahko uporabim, ce bi drugo leto zelela sodelovati.

Plezanje med skalami nad plazo Amor


Zalivi so loceni s polotoki, ki se koncajo z odsekanim klifom. S polic nad njimi oko seze po razgibani obali. Kdaj se najbolj splaca narediti premik od ene do druge plaze ter se od tam pod nujno vrniti, je treba prej preveriti v koledarju plime in oseke. Najbolj slikovito povrsje je za prvim ovinkom. Pobocje zalivov gradijo svetle kamnite police, ki prehajajo v crne stozce, le-ti pa se blize morju razdrobijo v crne ceri. Med crnimi kamninami se siplje rdeckasta prst, vsako plazo pa zakljuci klif z ravno povrsino in razgledno tocko. Igra narave je tu prav velicastna. Neskoncna obala ti daje obcutek svobode, veter in sonce pa poskrbita, da utrujen pades v posteljo kmalu zatem, ko se stemni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar