sreda, 5. december 2012

Kmalu: Indonezija

Ijen Plateau (© Copyright Lonely Planet Images)


Vsa odrekanja bodo odtehtali hitrejši utrip, strumnejši korak in bistrejše misli med odkrivanjem nove dežele. Kmalu: Indonezija, ki ji po vsej verjetnosti pridružim še kakšno sosednjo državo. Do odhoda bo del mojega prostega časa obiskovanje geografskega oddelka v knjižnici. Miselni pobegi na potopisnih srečanjih. In kratkočasenje z inspirativnimi videi (posebej ljub mi je ta: http://vimeo.com/29932789).
 


Rice fields (© Copyright Lonely Planet Images)


Tako bom lažje prečula noči za knjigami. Bolj sproščeno bom šla na vsak izpit. Brez oklevanja spustila kakšen "odvečen" eurček v prašička. Brez težav naredila dodaten trebušnjak. Še raje pomagala kolegicam pri projektu Telovadba z Murijem.
 

Rejang dancers (© Copyright Lonely Planet Images)

Z zastavljenimi željami je premagovanje vsakdanjika lahkotno, sploh ker vem, da zanesljivo grem. Poznam se in opažam, da v mojo odločnost počasi verjamejo tudi drugi. Če si nekaj želim, naredim vse, da to tudi doživim. Tiste iz istega testa bom povabila zraven.
 
 
 
 
"Vedno se nas najde eno par, ki ni jim dosti te dežele čar." ;)


2 komentarja:

  1. Če boš potovala v Indonezijo, se obrni na Mojco iz STA Ljubljana. Iz prve roke ti bo povedala, kaj in kako, kaj obiskat, kaj videt, kaj počet. Njeno življenje je povezano z Indonezijo - mislim, da kar živi za njo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jap, jo imam v mislih ... jo bom tudi angažirala, da mi spomladi spremlja karte ... :)

    OdgovoriIzbriši